[zadnja osvežitev: 01.12.2017]

Prosimo, da pred uporabo spletne trgovine Plasticni-kozarci.si pazljivo preberete naslednje pogoje poslovanja. Z uporabo te spletne strani namreč izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji poslovanja ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabite.

Pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Spletno trgovino upravlja podjetje Orpal d.o.o., s sedežem na naslovu Rožna ulica 4/a, 1230 Domžale, matično številko 1604970 ter davčno številko SI68334168, davčni zavezanec.

Spletna trgovina ima pravico, da kadarkoli spremeni navedene pogoje poslovanja z ažuriranjem te objave. Vse tovrstne revizije pogojev poslovanja so za uporabnike zavezujoče. Zato vas naprošamo za periodičen obisk te strani, da preverite tekoče veljavne pogoje.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določenve veljavnosti.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, vam bomo omogočili odstop od nakupa, hkrati pa ponudili rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku oddaje naročila, ko to pridobi status »Sprejeto«. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Spletna trgovina Plasticni-kozarci.si si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:

Opozorilo: Pri plačilu po predračunu se izognete proviziji, ki jo dostavitelj zaračuna za plačilo pošiljk z odkupnino.

Izdaja računa

Obvezujemo se, da za vsako dobavo izdelkov izdamo račun, na katerem sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi s spletnim naročilom. Kupec prejme račun v papirni obliki skupaj s pošiljko. V primeru osebnega prevzema pa ob prevzemu naročenih izdelkov.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Izdaja računa

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto - Kupec po oddaji naročila, po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podrobni podatki o naročilu in njegovem statusu.

2. Naročilo v obdelavi - Ponudnik naročilo pregleda in v kolikor naročeni izdelki niso na zalogi, naročilo pridobi status »V obdelavi«. Da je naročilo v obdelavi ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti in prav tako o času predvidene dobave.

3. Naročilo odpremljeno / pripravljeno za prevzem - Ponudnik v dogovorjenem roku izdelke pripravi oziroma odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

4. Naročilo zaključeno - Ko je naročilo uspešno dostavljeno pridobi status zaključeno, o čemer kupec neposredno ni obveščen, je pa status viden v uporabniškem profilu.

Dostava

Pri spletnem naročilu imate naslednje možnosti izbire dostave:

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta DPD d.o.o. in TNT d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če s tem lahko naročilo izpolni bolj učinkovito.

Strošek dostave je razviden v košarici ob zaključevanju naročila in se obračuna glede na težo naročenega blaga po veljavnem ceniku pogodbenega partnerja.

Dostava pri vrednosti nakupa nad 100 EUR je BREZPLAČNA.
Opozorilo: V kolikor naročilo izpolnjuje pogoje, morate pri izbiri načina dostave izbrati možnost »Brezplačna dostava«! Po oddaji naročila, v kolikor ne izberete omenjenega okenca, stroška dostave žal ne moremo povrniti.

Osebni prevzem

Naročeno blago lahko prevzamete osebno na sedežu upravitelja spletne trgovine.

Naslov za prevzem je:

Orpal d.o.o.
Vir, Rožna ulica 4/a
1230 Domžale

Možnost prevzema v času uradnih ur, in sicer:

Vračila izdelkov in reklamacije

Odstop od pogodbe

Fizične osebe, ki ne opravljate pridobitne dejavnosti, lahko odstopite od nakupne pogodbe in nam naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrnete in prejmete vračilo kupnine. O nameravanem odstopu nas morate pisno obvestiti, lahko tudi preko kontaktnega obrazca, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga. Edini strošek, ki vas bremeni, je strošek vračila blaga.

Blago, ki ga vračate mora biti brezhibno in ne sme kazati nobenih znakov uporabe ali poškodb. Vrniti ga morate v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži.

Pravice do odstopa od pogodbe nimate za blago, ki je bilo izdelano po vaših navodilih, bilo prilagojeno vašim potrebam, ali bilo naročeno po vašem naročilu.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo blaga v okviru reklamacijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe, kot to velja za fizične osebe.

Reklamacije

Prejeto blago, ki nima lastnosti in kvalitet, ki smo jih izrecno obljubili, prejete napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali od vašega naročila kako drugače odstopajoče izdelke, lahko reklamirate.

O reklamaciji nas morate obvestiti, in sicer tako, da izpolnite obrazec »Zahtevek za vračilo«, ki je na voljo na spletni strani, in sicer v njenem spodnjem delu, v rubriki »Uporabniki«. Obrazec morate oddati najkasneje v 8 dneh od prejetja blaga.

Po prejetju zahtevka vas bomo kontaktirali, da se dogovorimo o nadaljnjih korakih:

V primeru priznane, opravičene reklamacije stroške vračila blaga krijemo mi.

Poškodovane pošiljke

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri dostavitelju. Imejte pripravljene podatke o paketu, kot so številka paketa, naslov pošiljatelja in vaš naslov kot prejemnika.

Skupaj s dostaviteljem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pomembno

Kupec mora vsakemu odstopu od pogodbe oziroma reklamaciji priložiti kopijo računa.

Kupnina, ki jo vračamo, je vedno v višini vplačanega zneska. Pri vračilu izdelkov, kjer je bil koriščen kupon za popust se vrednost popusta ob vračilu ne vrne. Vračilo kupnine vam nakažemo na transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.

Naslov za vračilo izdelkov je:

Orpal d.o.o.
Vir, Rožna ulica 4/a
1230 Domžale

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Priporočamo, da nas preden odpošljete izdelke v vračilo kontaktirate na telefonsko številko 01 - 724 63 10, 051 - 613 364 ali preko kontaktnega obrazca.

Komunikacija

Preko sredstev komunikacij na daljavo bomo z vami stopali v stik le v primeru, da temu izrecno ne nasprotujete.

E-novice bodo vsebovale naslednje sestavine:

Odveza odgovornosti

Po svojih najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v naši spletni trgovini. Kljub temu se lahko rok dobave, cena ipd. spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenih izdelkov.

Spletna trgovina se trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, vendar je potrebno kljub temu vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Uporaba te strani ali »brskanje« po njej je na lastno odgovornost uporabnika. Niti spletna trgovina Plasticni-kozarci.si in njen upravitelj, niti katerakoli druga oseba, ki je sodelovala pri ustvarjanju, izdelavi ali posredovanju te strani, ne more biti odgovorna za povračilo kakršnekoli neposredne, posredne, naključne ali posledične škode oziroma plačilo globe zaradi vašega obiska te strani ali njene uporabe.

 

Želimo vam prijetno nakupovanje!

Team Plasticni-kozarci.si